YAZMAK GÜZEL

          Merhabalar. Bu kaçıncı merhaba:)) Ama artık düzenli yazıcam kendime söz verdim. Emoji kullanmadan yazmayı da unutmuşum. Sevgili Nurşen ablanın beni de etiketlediği oyun, yazmama vesile oldu. Her güne bir soru, 17 soru var, ilkiyle başlıyorum.

1: Beş sözcükle kendini anlat.

         Hımmm... Ne desem, başarılı, zeki, güzel ahahahaha. Bilemedim, insan kendisi için ne düşünür. Fena bi insan sayılmam:) Gezmeyi, okumayı severim. Bazen çok konuştuğum olur. Çoğunlukla sakin, sabırlı biriyim. Büyüyünce yazar ve yönetmen olmak istiyorum. Susam sokağında bir şarkı vardı, öyle işte:))

 ben benim,
 sen de sensin,
 ben ben dersem,
 ben kim olur,
 ben sen dersem,
 sen sen ben olursun,
 hiç aklım ermedi

şikayetim yok ama veremem bir anlam
çözemiyorum bu sırrı bir türlü...


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

GİRESUN PASTASI

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI