YOLCULUK, NİŞAN, BAYRAMİÇ, MUTLU GÜNLER

Göktuğ ve benim ikinci uzun otobüs yolculuğumuz oldu bu ziyaret, ilk yolculuk kardeşimin yanına Afyon Basmakçıyaydı, yolları seviyorum, yolda olmayı, gezmeyi, yeni yerler görmeyi :)
Göktuğ doğduğundan bu yana onu bir yere götürmekten hiç çekinmedim, gittiğimiz her yere geldi, hatta canım her sıkıldığında dışarı attık kendimizi, yollarda dolaştık, kafelerde oturduk, parklarda oynadık, bu ara favori mekanımız deniz ve kumsal. Onu bir yere bırakıp gezme fikrini hiç sevmedim, O da alıştı dışarda olmaya hasta, huysuz olmadıktan sonra keyifle geziyoruz:)                                            





Giresun'dan yola çıkınca Samsun yolu bitene kadar evimdeymişim hissi devam eder, ne zaman Samsunun çıkışı görürüm o zaman yolculuk başlar benim için.
 ( fotoğraf: Samsun sahili )







yolculuklarda sevdiğimiz oyuncaklarımız, boyalarımız ve diğer ekipmanlarımız yanımızda, oyun olsun gerisi kolay:)















yeni bir yuvanın ilk adımları... sağlıklı, mutlu, huzurlu inşallah...

















Bayramiç çok şirin bir ilçe, çok sevdim oraları, yeşil, ferah, huzurlu. Nişan günü hazırlık için dışarı çıkınca bir baktım pazar kurulmuş, her yer mis gibi meyveler, çeşitli otlar ve yerel ürünler dolu, ama fazla gezemedim yol üstünde ne varsa hepsinde aklım kalarak bunları toplayabildim, kekik, adaçayı, ıhlamur, kuru incir, bakla...


                                                                                                        






yolculuklarda değişik ürünlere rastlayınca alıyorum, açıkçası bu çaylardan beklentim büyüktü ama olmadı işte.

















bu güzelliklere de başka bir dinlenme tesisinde rastladım, çok şirinler, kupa koleksiyonuma eklendiler :)

















gittiğim yerlerde en sevdiğim şeylerden biri kırtasiyelere girmek, aslında sevdiğim eski dükkanlar, belki biraz izlediğim filmlerdeki gibi yerler görebilirim beklentisi :) beklendiği gibi olmasa da yine de değişik ürünlere rastlıyorum...









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI