EV YAPIMI ICE TEA

 Kitchen in Red severek takip ettiğim ve tariflerini çok beğendiğim bir blog. Daha önce Zencefilli Kurabiye,  Patatesli Puf Ekmek ve Limonlu Labneli Nefis Kek tariflerini denedim ve çok beğendim.
(tariflere isimlere tıklayarak ulaşabilirsiniz )
Ice Tea tarifi yayınladığını görünce hemen denemek istedim. Pratik ve çabuk yapılan bir tarif, denemek isterseniz buraya tıklayınız. Ben ek olarak 2 adet anjelik erik kullandım, afiyet olsun:)

PATATESLİ PUF EKMEK
LİMONLU LABNELİ ENFES KEK
Evde limonum yoktu, ben de keki çikolata parçalı, tarçın ve zencefilli yaptım, birer tatlı kaşığı ekledim, devamını tarifte olduğu gibi yaptım, çok leziz bir kek oluyor, limonlu da deneyeceğim :)

ZENCEFİLLİ KURABİYE



Kuzenlerin yaptığı kurabiyeler



Kurabiye yapan minik eller:)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

GİRESUN PASTASI

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI