İKRAMLIK

Merhabalar efenim. Geçen akşam sevgili arkadaşım Dilek misafirimizdi, ben de ikramlık birşeyler hazırladım. Keyifli bir akşam geçirdik:)
Uzun zamandır Mozaik Pasta yapmamıştım, bu sefer Müge Hüner'in tarifinden yaptım, çok da lezzetli oldu. Tarif için tıklayınız Hünerli Bayanlar...
Tarife ek olarak kremasına iki yemek kaşığı un ekledim, bir de bademli yaptım. Silikon kek kalıbında dondurdum, çıkarması çok kolay oldu ve şekli de pasta gibiydi:)

KISIR
FASÜLYE DİBLESİ
KURU YUFKALI KABAK BÖREĞİ
 MOZAİK PASTA

Yorumlar

  1. yine bi ziyafet ve güzel bi sohbet kaçırdım galiba:((

    YanıtlaSil
  2. http.//belguzaranne.blogspot.com9/23/2011

    ıyı akşamlar elınıze sağlık mozaık pasta harıka görunuyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI