KASIMI BEKLEMEK

Merhaba canlar, seriyi bitirdik ama keşke kasıma kadar bekleseymişiz. Son bölüm Ölüm Yadigarları 1 Kasımda gösterime giriyor, iki bölüm halinde yayınlanacak, ikincisi de 2011 Temmuzunda:-( Sonunu merak etmekten alamıyorum kendimi. Zümrüdüanka Yoldaşlığı ve Melez Prens çok keyifliydi. Serinin tüm  jenerik yazıları  harika, her bölümün sonunda o bölümle ilgili bir ipucunu içeren çok yaratıcı jenerikler hazırlamışlar. Oyunculuklar, dekor, kostümler, hikaye hepsi çok başarılıydı. Özellikle okulun duvarlarındaki resimlere bayıldım. Ama Harry'nin talihi çok fena, sevdiği ailesi olan herkesi- arkadaşları hariç -sürekli kaybetmesi içime otururdu desem yeridir. Ben bu seriyi çok sevdim, belki kitaplarını da okurum:-) Sevgilerimle...

Yorumlar

  1. Canım benim nasılsın inşallah iyisindir.Harry Potter hayranı biri olarak bu paylaşım için te
    şekkür ederim.KOcaman öpüyorum seni...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

GİRESUN PASTASI

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI