KİTAP KULÜBÜ

Merhaba canlar. Pasta işi ile ilgili yazımda bana yorum yazan ve destek olan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Sevgili Eylem'de nasıl gittiğini sormuş, teşekkürler canım. Pek iyi gitmedi itiraf etmek gerekirse. İki haftalık bir çalışmadan sonra yapmamaya karar verdim. Boşuna uğraşmak gibi oldu ama olsun tecrübe tecrübedir dimi:-) Yazdığınız yorumlara cevabım geç oluyor lütfen kusura bakmayın, ama okuyorum mutlaka ve çok mutlu oluyorum, elimden geldiğince erken cevap yazacağım, söz....

Bu arada herkesin kitap kulübü olur da bizim olmaz mı:-))) Ama henüz ismimiz yok "Kitap Kulübü" diyoruz. Yıllardır en çok istediğim şeylerden biriydi. Sonunda 8 kişilik bir ekiple başladık sevgili İrem, Meryem, Figen, Asiye, Nurcan, Pervin, Yasin ve ben. 4. kitabımızı okuyoruz. Çok keyfili geçiyor oturumlar ve bizim için çok eğitici ve eğlenceli, tavsiye ederim bu tarz toplantıları arkadaşlar, insan vaktinin boşuna geçmediğini anlıyor. Okuduğumuz kitapları aşağıda sıraladım, ilk kitabımız; Latife Tekin, Berci Kristin Çöp Masalları, İkinci kitabımız; Sabahattin Ali, Kürk Mantolu Madonna, üçüncü kitabımız; Peyami Safa, Bir Tereddüdün Romanı, bu ay Fahim Bey'in önerisi üzerine Yusuf Atılgan'ın Aylak Adamı'nı okuyoruz... Seçtiğimiz kitaplar hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerimle....

LATİFE TEKİN BERCİ KRİSTİN ÇÖP MASALLARI
YUSUF ATILGAN AYLAK ADAM

Yorumlar

  1. Çok zevkli bir işe girişmişsin Neslihancım kolay gele. Bizi de bilgilendirirsin artık kitapları okudukça. Sevgiler.

    Not: Berci Kristin Çöp Masalları harikadır, çok severim, Aylak Adam da...

    YanıtlaSil
  2. canim yorumun icin tesekkür ederim
    cok güzel bir ise firmissin tebrikler sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. sevgili Ghanima, ayda bir kez toplanıp o ay için seçtiğimiz kitabı değerlendiriyoruz.yazar hakkında bilgi ediniyoruz. çok keyifli oluyor...


    sevgili Leylak Dalı çok teşekkür ederim.Berci Kristin benim seçimimdi,Latife Tekin'i çok beğeniyorum, Aylak Adamı bu ay okuyacağız, ilerledikçe haberdar edeceğim.sevgilerimle...

    sevgili Keskinli çok teşekkür ederim canım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI