BARIŞ MANÇO

Gece dayımlarda kalmıştım ve yengemle sabahlamıştık, muhabbet etmiştik. Sabah yengem Nesli kalk bak Barış Manço canlı yayına çıkacakmış hem kahvaltı eder hem dinleriz dedi. Kalktım ve mutfağa geçtim, ama öğrendik ki televizyondaki Barış Manço'nun ölüm haberiymiş, yengem yanlış anlamış, daha doğrusu adını duyunca gerisine dikkat etmemiş, birden öleceğini düşünemiyor tabi insan. Öyle çok ağladım ki annem kızdı en sonunda... Nur içinde yatsın. Bugün ölüm yıldönümü. Sevgiyle ve rahmetle anıyorum....

Yorumlar

  1. yeri doldurulmaz, çok özel bir insandı gerçekten hepimizin çocukluğunda yeri vardır kesin

    YanıtlaSil
  2. Kültürümüze katkısı çok olmuştur... Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  3. okulda çocuk şarkıları albümlerinden bir tek barış mançonunkini çalıyorum,en içimize işleyen ses onun sesi çünkü...

    YanıtlaSil
  4. benimde hiç inanamadığım ölümlerden di :(
    nurlariçinde yatsın :(

    YanıtlaSil
  5. ALLAH Rahmet eylesin yatdıgı yerde dınlendirsin..
    Tam bır sanatcı idi...

    YanıtlaSil
  6. hayatım boyunca en çok ağladığım insandır Barış Manço. hala her şarkısını dinlediğimde hatta bu satırları yazarken de ağlıyorum. geçen yıl Moda'daki evine gitmiştik eşimle inan içeri giremedim kötü oldum, o bambaşka biriydi bence.

    YanıtlaSil
  7. Ah Barış, kültür ve sanat elçimiz. Muhteşem şarkıları ve yumuşacık sesi ile bir ekol. Yeri asla doldurulamayacaklardan biri. Işıklar içinde uyusun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI