KÖR TALİH...

Merhaba canlar... Neden böyle bir başlık attım hemen açıklayayım. Üç ay kadar bloglardan uzak kalmıştım, sonunda nete ve bilgisayara kavuştum ama gel gör ki şöyle bi durum oldu, ben nasıl olsa evden birşey indirmem, bana 4 gb net yeter diye limitli net bağlatmıştım ama kotama bir baktım ki 10 gün olmadan kotam çoktan dolmuş, sonra tarifemi değiştirmek istedim ama kampanyadan yararlandığım için 6 ay boyunca tarifemi de değiştiremiyormuşum:-( Ama hala anlayabilmiş değilim, hiçbirşey indirmediğim halde sadece mailime ve bloguma girerek kotamı nasıl doldurdum?:-( Benim gibi sınırlı net kullanan varsa merak ediyorum onların kotası da hemen doluyor mu? Şöyle bir önlem almak durumunda kaldım sınırlı sayıda post gireceğim ve sizleri de daha az ziyaret edebileceğim:-( Çok can sıkıcı bir durum....

ÇİKOLATALI VE KAKAOLU KEK6 yumurta
1.5 su bardağı şeker
2 su bardağı un
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilya
2 kaşık kakao ( Dr. Oetker Gurme Kakao kullandım, tavsiye derim,çok lezzetli oldu. )
3 yemek kaşığı damla çikolata


Yumurta ve şeker iyice kabarana kadar çırpılır, vanilya ve kakao eklenip karıştırılır. Un elenir ve içine kabartma tozu eklenir. kek karışımına un da ilave edilir ve karıştırılır. Çikolatalar 2 kaşık un ile karıştırılır ve kek hamuruna eklenir. Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında yaklaşık 25 dk. kadar pişirilir. Afiyet olsun...

ELMALI KURABİYE ( Tarifini daha sonra:-)

Yorumlar

  1. Valla bu işlerden pek anlamam ama ya bi yalnışlık var yada birileri ağını kullanıyor olabilir..
    Bu arada kekin harika görünüyor ellerine sağlık kek yarışmasına katılmayı düşünürmüsün bu kekinle :))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ahhh o limitli internetten neler çektim.İzlediğin video,dinlediğin müzik hepsi kota aşımı yapıyor.Ben 75 liradan aşağı hiç ödeme
    miştim.Baktım olacak gibi değil hemen sınırsıza geçtim inşallah sende tarifeni değiştirirsin.Kek ve kurabiye harika ellerine sağlık kocaman öptüm..

    YanıtlaSil
  3. neslihancım bende ayn ı dertten muzdaribim hiçbişe yaptığım yok ne film indiririm ne şarkı ama hep yüksek, hayret valla..

    YanıtlaSil
  4. iki tarif de muhteşem görünüyor ellerine sağlık.
    wireless varsa dışarıdan giriyor olabilirler internetinize, bizde öyle bir durum olmuştu sonra kablosuz bağlanmayı kaldırdık düzeldi

    YanıtlaSil
  5. Canim üzüldüm dogrusu bizim internetimiz sinirsiz ayda bir 60 euro ödüyoruz evin telefonu türkiyeye dahil internet icinde bedava .Türkiyede böyle bir imkan varsa daha uygun oluyor.Kek nefis olmus ellerine saglik sevgiler canim

    YanıtlaSil
  6. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
    GÖNDEREN: http://nursen-yemek.blogspot.com/

    50. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    http://porselendemlik.blogcu.com

    http://birdemliksohbet.blogspot.com

    http://gelibolu17.blogspot.com/

    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

    21 ARALIK 2009 - 4 OCAK 2010

    TARİHLERİ ARASINDA

    http://nursen-yemek.blogspot.com/

    YANİ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE
    "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 50.HAFTA "
    BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

    ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN
    http://gelibolu17.blogspot.com
    ARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Neslihan kekte elmelı kurabiyede harika görünüyor..ellerine sağlık..Sevgiler..
    Banada beklerim..

    YanıtlaSil
  8. Neslihancım bende aynı dertten müsterihim.
    4 gb kotalı internet. Her girdiğin sitenin mb'ı var. Bunların toplamıda gb'a dönüşüyor ve kota büyüyor. İnternette sörf yapmak bile kotayı yükseltiyor. Birşey indirmen hiç önemli değil.
    Ben sırf arkadaşlarımı gezip yorum bırakıyorum kotam doluyor. Birde kablosuz modem kullanıyorsan dikkat et. Şifre kırılıyor.

    YanıtlaSil
  9. benimkide kotalı,hep dikkat ediyoruz,bişey indirmemeye çalışıyorum..kekin ve kurabiyen nefis gözüküyor,ellerine sağlık cnm..sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. buyuk ihtimalle pcnde guncellemeler aciktir canim oyuzdende yeni programlar ciktikca pc kendi kendine onlari yukluyor ve kuruyordur.aksi halde bu kadar olmasi imkansiz.

    YanıtlaSil
  11. Bloglara eklenen yanardönerli şeyler, büyük şablonlar da kota doldurur...

    YanıtlaSil
  12. tarifler enfesler..
    ama yaşadığın sıkıntı hiçde öyle gözükmüyor nesliciğim.
    az olsun öz olsun.
    üzülme .

    YanıtlaSil
  13. Neslihan'cığım çok uzun bir aradan sonra merhaba. Biliyorum çok zaman oldu, şimdilik sadece bir selam çıtlatmak istedim. Bu arada geçen hafta seni sanırım televizyonda gördüm. Neyse konuşuruz bundan sonra. hatta buluşalım bir gün, sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI