SOR BANA PİŞMAN MIYIM?

Merhaba canlar...Bu hafta nasıl geçti anlamadım, tam bir koşuşturmacaydı. Allahtan hafta sonu geldi de biraz durulduk. Bugün tatil, ama biz çalışıyoruz:-)

1 Mayısınız kutlu olsun... İşçinin, emekçinin, baharın bayramı. Umarım çirkin olaylar olmadan barış içinde geçer.

Bu ay dinlemekten çok keyif aldığım iki albüm çıktı. Biri Teoman'ın "İnsanlık Halleri", diğeri Duman'ın "I, II" adını taşıyan çifte albümü... Çok keyifli şarkılar var, seviyorsanız mutlaka dinleyin derim.

Teomanın bütün şarkılarına bayıldım, harika bir albüm olmuş. Zaten ne yapsa çok severim:-) Özellikle "O" adlı albümünün yeri ayrıdır benim için.
Dumanın albümü duble olduğu için yavaş yavaş dinliyorum, özellikle "Sor Bana Pişman Mıyım?" şarkısını tekrar tekrar dinledim:-) Bir de " Senden Daha Güzel" var tabi... Emeklerine sağlık...

Yorumlar

  1. İyi oldu bloğunuzu görmek. Takipteyim bundan böyle.

    YanıtlaSil
  2. teomanı kendı harıc sarkılarını cok begenırım,sesi harıka ama yasantısına tezat:D

    guzel hafta sonları dılegımle arkadasım..

    YanıtlaSil
  3. Bu Cd.leri burda bulup dinlemem imkansiz,belki birgün ya da youtube dan.....
    Sevgiler,güzelbir haftasonu gecirmen dilegiyle..

    YanıtlaSil
  4. Canımmmmm bende çalışıyorum.Hepimizin bayramı kutlu olsun.Kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Nesli cim hepimizin bayramı kutlu olsun.
    Teomanı bende çok severim ama kendisinin kıymetini bilmediği için kızıyorum.
    Sevgiler kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI