GİRESUN'UN İÇİNDE İKİ SOKAK ARASI

İki gündür bu türkü dilimde, dinlemedim de yakında ama aklımda takıldı kaldı söyleyip duruyorum:-))) Sözlerini sizinle de paylaşayım dedim.... Türkünü sözlerinini tamamına burdan eriştim, çok güzel bir site.

Giresun'un İçinde İki Sokak Arası
Giresun'un içinde iki sokak arası
Altı kurşun attılar üç de bıçak yarası
Vuruldun düştün yere gidemedin uzağa
Ne edelim Feridem düşürdüler tuzağa

Giresun'un içinde yeşil fındık bahçası
Vurdular Feridemi yere düştü bohçası
Vuruldun düştün yere gidemedin uzağa
Ne edelim Feridem düşürdüler tuzağa

Giresun'un içinde gezerim yali yali
Feridemi vuranın çekilir mi vebali
Vuruldun düştün yere gidemedin uzağa
Ne edelim Feridem düşürdüler tuzağa

Ali Osman Özyakupoğlu
Giresun


Musa Eroğlu kaynak olarak Yaşar Turna'yı verirken, İbrahim Can Ali Özyakupoğlu'nu gösteriyor. Fuat Saka ise türkünün söz ve müziğinin Mustafa Küçük'e ait olduğunu vermektedir. 1989 yılında Azize Gürses tarafından derlenmiştir.

( Bilgiler türküdostları.net'den alınmıştır )

Yorumlar

  1. Canımmm yüreğine sağlık,güzel paylaşımın için sonsuz teşekkürler,öptüm...

    YanıtlaSil
  2. :((
    aman neslicimm aman..
    ülkede vurulan vurulana..
    acıklı şarkılar söyleme..
    sen yine harika sofralarını paylaş biizmlee :))))
    sana gülmeler yaraşır :)

    YanıtlaSil
  3. Neslihancım ben de Türküleri çok seviyorum. Güzel bir paylaşım olmuş, çok teşekkürler.
    Sevgiler:).
    aslı

    YanıtlaSil
  4. evt yha mustafa küçük ün çok güzel bir türküsü

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI