SOKAK MANZARALARI

Dün; malum cuma günü işler yoğun olur,ben de çok yoğundum ve banka ödemeleri vardı,bu fotoları banka önünüde çektim:-) Acar muhabir olarak göreve devam:-) Sanırım ben bu blog işini çok sevdim, yıllardır yapmak istediğim gazetecilik gibi oldu benim için:-)

Mısır Giresun'un vazgeçilmezlerinden, haşla ,közle ,pancar çorbasında nefis,ununu yap vs. vs.Biz burda mısıra Poğul da deriz.Haşlanıp yenene süt mısırı deriz.Yaz gelince caddede -ki bizim caddenini adı Debboy'dur,Giresun'un en işlek caddesi,herşey bu cadde üzerindedir neredeyse- mısır tezgahları belirir, taze taze mısır, mis mis kokusu yayılır sokağa.
Bu erikler ( badem eriği ) çalıştığım iş yerinin arka sokağında betonlaşmaya direnen bahçeli evlerden birinin. Öyle güzel büyümüşlerdi ki paylaşmak istedim.

Bu da nerden çıktı; diyebilirsiniz ama bu emektarı dışarı atılmış şekilde gördüm. Böyle eski eşyalar görünce hüzünlenirim ben, aklıma sahipleri gelir, yaşamları gelir, ne bileyim bir sürü senaryo yazarım kafamda, göçmüş gitmiş insanlara dair... Faniliğimi düşünürüm... Çok da güzel bir makina aslında, neredeyse antika bile sayılabilir, nazar boncuğu bile var, her genç kızın rüyası:-)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

GİRESUN PASTASI

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI