MEMLEKETİMDEN MANZARALAR

Merhaba arkadaşlar, bugün size yine Giresun'da küçük bir tur ayarladım:-) Kaptan şoförünüz Neslihan; kemerleri bağlayalım lütfen:-) Akşam üstü olduğu için resimler biraz karanlık çıktı ama idare ederiz değil mi...
Burası daha önce bahsettiğim Debboy'un ( Gazi Caddesi ) alt tarafı. Bu caddeden aşağı inersiniz ve karşınıza Giresun Heykeli ( onu henüz resimleyemedim ) Ata Park ve sahil şeridi çıkar...Ve nefis bir gökyüzü mazarasıyla karşılaşırsınız...
Burası da caddenin üst kısmı,bu iki cadde birbirinden dörtyol ağzı ile ayrılır. Ve yokuş yukarı devam eder...Caddeye devam...

Bu pembe ev Giresun' da kalan nadir tarihi binalardan,çok güzel bir bahçesi var... Burası Millet Bahçesi'nin dıştan görünüşü...
Parka yaklaşıyoruz...
Ve tarihi giriş kapımız...

Parkımızın içi. Asırlık ağaçların altında çay içip sohbet etmenin tadı bir başka oluyor...
Parkın dışından bir görüntü, bu yol bu şekilde Kale yoluna gidiyor,manzarası süperdir...
Millet Parkı'ndan Giresun manzarası
Giresun Limanı... Sahil Yolu yapılmadan önce daha güzeldi ama şu an Giresun'un en güzel yerini otopark yaptılar:-( Böyle bir manzara çıktı işte ortaya...
Bu ağaçlıklı alan Taşbaşı Parkı... Çok güzel bir yerdir burası da. Hemen limanın yanında nefis bir manzaraya sahip...
Limana bir bakış...
Giresun sahil geçişi. Bu yol Giresun'un bir İlçesi olan Bulancak'a, ordan da 45 dk. uzaklıktaki Ordu İline ulaşıyor...
Giresun Üniversitesi Rektörlük Binası... Bu tarihi bina önceden Giresun Valilik Binasıydı. Yeni Valilik Binasını yapılmasıyla burası Rektörlük oldu...
Atatürk heykeli...
Rektörlük iç kapısı...
Rektörlük arka bahçesi... Manzarası çok güzel, Giresun'un giriş ve çıkışında hemen göze çarpıyor bina ve tüm şehri görüyor...
Kale camii. Bu yoldan doğru Kaleye...
Ve Millet Parkını orda bulunan Kapu Kahve Camii...
Turumuz şimdilik bu kadar efenim...Ama gene geleceğim:-)))

Yorumlar

  1. çok güzel resimler neslihan..kısa bir tur atmış oldum Giresun sokaklarında:)
    of ya ama varya zaten hep rektörlük binaları böyle şahane olur.keşke bütün üniversite kampüsleri de derslikleri de bu güzelliklerden nasibini alsa rektör olmak varmış:)
    -ing görünmesi geçicidir umarım benimki de ing. e döndü.sonradan farkettim

    YanıtlaSil
  2. Evet Yosuncuğum haklısın keşke üniv. de öyle güzel olsa...Resimleri beğenmene çok sevindim,gelirsen sana orjinalini de gezdiririm:-)biraz karanlık çıkmışlar ama olsun daha iyi çekerim umarım:-)ya umarım geçer ing.durumu çünkü yanlış bişey yapıcam diye tedirgin oluyorum:-(

    ne kadar çok umma cümlesi kurmuşum:-)

    sevgilerimle şeker...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel oraları fotoğraflar sayesinde gezmiş gibi oldum.paylaşımın için teşekkürler
    bebişe uzun ömürler
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Hande,çok teşekkür ederim,buraya da beklerim canım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Neslihan bloğun çok güzel olmuş.Sevdiğin beğendiğin herşey var seni bizlere tanıtan..Ellerine sağlık.Ayrıca güzel Giresun'dan çok güzel görüntüler vermişsin.Birde şu kiraz turşusu varya çok küçükken yemiştim kavurmasını ama yine de güzel bir lezzet hatırlıyorum damağımda..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Rektörlük binasına, bahçesine, parka ve Kale Camii'ne bayıldım! O rektörlük bahçesinde ne kahve içilir yahu! :))

    Ama işte o 'sahil yolu' :( Tüm Karadeniz'in 'biraz' çözümü olmuşsa bile 'büyüüüüük' derdi oldu ve olacak da :(

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar senedir Giresun'a gider gelirim ne Millet nede Taşbaşı Parkına gitmişliğim var.Ayıp bana vallahi utandım:(İlk geldiğimde en azından oturup Millet'te bir çay içmeli...Hatırlattığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Neslihan hani saatin olduğu yerden panoramik fotolar. Ben bayilmistim oraya. Yoksa yanlis mi hatirliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI