BİLGİSAYARIM BOZULMASIN İSTİYORUM:-(

Benim emektar baya yorgun sanırım, sürekli arıza çıkarıyor. Servise gidiyor, format yiyor bu sefer de programlarım siliniyor:-( Yeni resim programını yükledim ve sabahtan bu yana tatil fotolarını küçültmeye çalışıyorum yer kaplamasınlar diye.
Ama bu programı yeni öğrendiğim için beni mahvetti, bizim burdaki bir tabirle hışır oldum:-) Sonuç.... Başardım:-) Mutluyum ,gururluyum ama hafızamı tazeleyip eski programımın adını hatırlar hatırlamaz onu yükleyeceğim ( biraz hafıza fakiriyim de ben )


Bu fotoyu gitmeden önce çekmiştim, tuzlu muffinlerin ve şeftalili pastanın yapıldığı gün, menünün devamını da göstereyim dedim:-) Yaprak sarma, kısır, susamsız simit, tuzlu kraker, kabak tatlısı ve ortadaki de kurutulmuş biberden yapılmış salata, bakınız aşağıdaki resim de kendileri...

Bu güzel kurutulmuş biberleri arkadaşım Arife memleketi Karaman'dan getirdi. Burada öğretmen kendisi,ve eşi de Giresunlu. Bir de oğluşu var Özgür ki çok sevimli kendileri:-)

Önce su kaynattık ve biberleri yıkayıp içine attık, bir süre pişmelerini bekledik, sonra süzdük ve üzerine sarımsaklı yoğut döktük, çok leziz oluyor. Ben ilk defa kurutulmuş sebzeyi onun sayesinde yemiştim ve bayıldım lezzetine, Giresun'un havası çok nemli olduğundan burda böyle şeyler yapılmaz ama arkadaşlar sağolsun öğreniyoruz:-)

Yorumlar

  1. canım arkadaşım hoşgeldin yine çok güzel, detaylı resimler. Mersine yıllar önce gitmiştim,narlıkuyuda kalmıştık, dediğin gibi sıcağı olmasa denizi çokgüzel.
    sevgiler neslihancım..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nurdan, beğenmene çok sevimdim canım,Narlıkuyuya gitmedik sanırım biz( yada yine hafıza durumu bende hatırlayamadım ) başka zamna İnşallah ama eminim orası da güzeldir.ben sevdim baya mersini ama dediğin gibi o sıcak olmasa:-))) sevgilerimle, hoş buldum :-)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI