PAZAR KAHVALTISI

Eşimle uzun zamandır başbaşa kahvaltı yapamamıştım,bu pazar kendimizi şımartalım biraz dedik,hava da yağmurluydu,malum Giresun havaları, evde oturduk, Brokeback Mountain' i izledik,ben baya ihmal etmişim, bu filmi izleyememiştim. Gerçekten çok güzel bir film,sıradışı bir öyküsü var ama gerçekten güzel işlenmiş bir sevgi hikayesi,izlememiş olanlara tavsiye ederim...
Bloglarda gördüğün fırında patatesten yaptım, ben normalde patatesleri haşlayıp yapıyordum ama tariflerde çiğden fırınlanıyordu,onu denedim,böyle de çok lezzetli oluyor...bir de yeni aldığım bakır tavamda yumurta,bakır kullanmayı çok seviyorum,.çok lezzetli oluyor yemeği. ama maalesef buralarda o tv. de yemek programlarında gördüğüm nefis bakır tencere ve tavalardan yok, geleneksel hazırlanmışları var ama nedense diğerleri daha kullanışlı gibi görünüyor...

Yorumlar

  1. Neslihancığım doğum günümde bıraktığın kutlama mesajı için çok teşekkür ederim, sevdiklerinle birlikte nice lezzetli kahvaltılar dilerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Var mı kahvaltı gibisi?
    Biz de bugün kahvaltı sofrasından kalmamadık. Dalından yeni kopmuş domatesler, biber ve salatalıklar, tazecik bir salça, çıtır simitler...

    YanıtlaSil
  3. evet sadece kahvaltı yapsam yeter bana,öyle keyifli oluyor ki...sizin sofra da çok keyifli,taze taze,afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  4. iade-i ziyarete geldim iyikide geldimmm.
    eskiden arkadaşlarımı ziyaret etmek için sık sık gittiğimiz giresun havasını yeniden solumuş oldum : ))
    sevgiler
    Funda

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

GİRESUN PASTASI

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI