İLK RESİM İLK HEYECAN:-)


bu keki babam için yapmıştım,tarifi biraz doğaçlama oldu ama sonuç güzeldi:-) saolsun eşim de fotoğrafları çekti ve böylece ilk resmimi yayınladım... tarifine gelince;
malzemeler : 4 yumurta ( oda ısısında )
1.5 bardak şeker
2 bardak un
1 bardak süt ( oda ısısında )
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilya
3 yemek kaşığı h. cevizi
1 pk, Dr. Oetker Bitter çikolatalı puding
yapılışı : yumurta ve şekeri ,şeker eriyene kadar çırpıyoruz, süt ,puding ve h. cevizini ekleyip çırpmaya devam ediyoruz, malzemeler iyice karışınca elenmiş unu, kabartma tozu ve vanilyayı ekliyoruz. 175 derecede 25 dk. pişiriyoruz ama yine de kürdan testi yapın. ben 25 cm. kelepçeli kalıpta pişirdim ve güzel oldu. Afiyet olsun

Yorumlar

  1. canım bloğun super bayıldım,
    tam da yemek öğrenme isteği içime doğmustu super oldu bu blog ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. canım Hale,çok teşekkür edrim,bak ne tarifler vereceğim,sevgilerimle canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GİRESUN PASTASI

BEYAZ LAHANA DİBLESİ

ERSAL PASTACILIK DÜNYASI